بزرگی خدا

بزرگی خدا
http://14khorshid.ir/wp-content/uploads/2014/04/images3.jpg
بزرگی خدا

بنده ی من ! نماز شب بخوان و آن یازده رکعت است.

خدایا ! خسته ام ، نمی توانم ، نیمه شب یازده رکعت بخوانم .

بنده من ! دو رکعت شفع و یک رکعت وتر بخوان .

خدایا خسته ام برایم مشکل است نیمه شب بیدار شوم .

بنده من ! قبل از خواب این سه رکعت را بخوان .

خدایا ! این سه رکعت زیاد است .

بنده من ! فقط یک رکعت نماز وتر را بخوان .

خدایا ! امروز خیلی خسته شده ام ، آیا راهی دیگر ندارد ؟

بنده من ! قبل از خواب وضو بگیر ، رو به آسمان کن بگو « یا الله »

خدایا ! من در رختخواب هستم اگر بلند شوم ، خواب از سرم می پرد .

بنده من ! همان جا که دراز کشیده ای ، تیمم کن ، بگو « یا الله »

خدایا ! هوا سرد است ، نمی توانم دستانم را از زیر پتو بیرون بیاورم .

بنده ی من ! در دلت بگو « یا الله » ما برایت نماز شب حساب می کنیم .

بنده اعتنایی نمی کند و می خوابد .

خداوند به ملائکه اش می گوید : ببینید من چقدر بر او آسان گرفتم اما بنده من جیفه بالیل است و خوابیده چیزی به اذان نمانده ، او را بیدار کنید ، دلم برایش تنگ شده است با من حرف نزده .

خداوندا ! دو مرتبه او را بیدار کردیم ، اما باز هم خوابید !

ملائکه من ! در گوشش بگوئید ، پروردگارت منتظر توست .

پروردگارا ! باز هم بیدار نمی شود ، اذان صبح را می گویند ، هنگام طلوع آفتاب است .

ای بنده بیدرا شو ، نماز صبحت قضا می شود ، خورشید از مشرق سر بر می دارد ، خداوند رویش را بر می گرداند .

ملائکه من ! آیا حق ندارم با این بنده قهر کنم ؟؟؟




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : ALI
تاریخ : سه شنبه 23 تير 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: